این شعر متعلق به علامه حسن زاده است

خیلی دوستش دارم این شعر رو

حتی با صدای خودم رو موبایلم ضبطش کردم تا بشنومش وقتی بهش نیاز دارم

یه جورایی همدم منه خصوصا بیت اول!

راستش عنوان اناالحق رو هم از بیت آخر این شعر کش رفتم!

 

 

از صـــحبت اغیـــــــار گذشتیم علی الله                ما از همه جز یار گذشتیم علـــی الله

شد وعده ی دیدار من و یار شب تــــــار                 از خواب شب تار گذشتیم علــی الله

خاکم به سر ار جز به وصالش بنهم سر                 از جنت و از نار گذشتیم علـــــی الله

از زهـــد ریایی که بود شیوه ی خامــان                 ما سوخته یک بار گذشتیم علی الله

در اهـــل زمــــــانه دل بیــــدار ندیدیـــم                 زین مردم بیمار گذشتیم علــــی الله

چشـــم طمـع از مال جهان پاک ببستیم                 از اندک و بسیار گذشتیم علــی الله

از حـــرف ندیدیــم بـه جــز تیرگــــی دل                 ناچـار ز گفتــار گذشتیم علــــی الله

حق راست انــــا الحق خساگر چو حلاج                از بیـــم سر دار گذشتیم علـــی الله