چند روز دیگه سالروز شهادت شهید بهشتی ه و منم ارادت زیادی به ایشون دارم گفتم اگرچه بعد از این اتفاق اخیر که برام افتاده قلمم خشکیده و نمیتونم راجع به هرچیزی بنویسم ولی باید برای بهشتی استثنا قائل بشم

خیلی مدیون هستیم به بهشتی

گزافه نیست که بگم اگر بهشتی نبود انقلاب نبود

اگر بهشتی نبود این اقتدار نبود این استقلال سیاسی نبود

به قول آن کارگردان ترور بهشتی واقعا "ترور سرچشمه" بود

داشتم در بین عکس هایی که از بهشتی دارم میگشتم بلکه یکی را انتخاب کنم

از گذاشتن عکسش پشیمون شدم عکسش رو همه جا میتونید ببینید،اسمش رو همه جا میتونید بشنوید اما مهم چیز دیگریست

ولی یه جمله ازش به دلم نشست(دیروز تو یادداشت هام پیدا کردم):

"در اسلام،عالی ترین محک ایمان ،جهاد است"

خیلی بهش فکر کردم تحلیل من اینه که نمود ایمان در هرکس مبارزه است اگر کسی مبارزه میکنه برای چیزی یعنی بهش ایمان داره حالا در اسلام مبارزه باید "ان تقوموا لله..."باشه یعنی با هدف الهی خب این میشه جهاد