#بسم الله الرحمن الرحیم#

سلام

خواستم یه شروع دوباره کنم

گفتم دوباره چون قبلا هم وبلاگ داشتم اما به توصیه یکی از دوستان برای بازدهی بیشتر مهاجرت! کردم به اینجا

نمیدونم چی میخوام بگم شاید حرفام توی بقیه پست ها عیان باشه به قول شاعر

رنگین سخن در سخن خویش نهان اند / از نکهت خود نیست به هرحال جدا گل

البته تعریف از خود نباشه شاعر برای یه سری دیگه گفته :)

اما گفتم اهل اسلامم پس سخنم رو با پیامبر اسلام شروع میکنم

پیامبرم محمد است

پیامبری که روی او کم کار شده!

بعضی او را به نرمی رفتار و مهربانی اش میشناسند!

اما باید دانست محمد کسی است که علی شجاع ترین سرباز او! میگوید هنگامی که جنگ میشد آنچنان به قلب دشمن میتاخت که ما به او پناه میبردیم(نهج البلاغه)

بعضی هم او را به عبادت و تهجدش میشناختند کسی که احتمالا حتی یک شب را خواب درست و حسابی نداشته است!بعضی گمان میکنند محمد انسانی بوده که از دنیا بریده بوده و انرا ترک کرده اما تاریخ صدر اسلام از خانواده دوستی و مهربانی هایش با زنان و فرزندانش گفته است

محمد زیباترین پدیده خداست!

و گمان میکنم شب تولد او بهترین روز خداست!(مضمون یکی از مطالب عین لام)

و یه آیه هم از قرآن کتاب پیامبر اسلام:

إِنَّ اللَّهَ یُحِبُّ الَّذِینَ یُقَاتِلُونَ فِی سَبِیلِهِ صَفًّا کَأَنَّهُمْ بُنْیَانٌ مَرْصُوصٌ

به قول مرحوم قیصر امین پور(برادر چه شد رسم اخوانیه/بیا یاد عهد اخوت کنیم)

پیمان برادری

 

و یه کلام هم امیرالمومنین ،عترت پیامبر اسلام،:

دوستی و محبت را از دل بپرسید چراکه دلها گواهانی رشوه ناپذیرند

****

اگر وبلاگم مطالب حق میذاره خدایا بازدیدش رو زیاد کن!

اگر باعث میشه مردم وقتشون تلف شه خدایا یه بازدیدم زیاده!

اما اونهایی که اومدن حالا که اومدین اگر اشتباهی هست اصلاحش کنید و نظر بذارید چون تو بعضی وبلاگ ها بازدیدکننده کاذب هست!

یعنی آمار بازدید بالاست اما همه پنجره رو باز کردن در عرض 1 ثانیه بستن!

نظرات شما من رو مصمم تر میکنه حتی نظر مخالف.دری وری زیاد میگم خب طبیعیه که از نظر مخالفم بدم نمیاد پس نظر بدید

***

بشریت مرهون فاطمه است(رهبری)

زهرا