به یکی از دوستان وبلاگی گفتم سعی کنید خستگی های درونی رو به فضای وبلاگ منتقل نکنید تا بقیه هم احساس خستگی کنند؛اما شدم مصداق"اتامرون الناس بالبر و تنسون انفسکم"به هر حال امروز هم...

 بگذاریم و بگذریم

آقا یکی از دوستان من یه خانمی رو دوست داشتند حدود 17 سال ازشون بزرگتر بودن!دو بار هم ازدواج کرده بودن بچه هم داشتن!(از شوهر دوم)قبل اینکه فحش بدید به اون بدبخت ببینید واقعا ریشه درد کجاست؟این خانم نه زیباترین زن سال بوده،نه مال چندانی داشته.آقا"دل است دیگر؛سرش را پایین میاندازد داخل هر طویله ای میرود!" این خانم مقلد حضرت آقا بودند یه فرد خیلی دینی و مذهبی!چادری!عاشق شهدا!گلستان شهدا برو!سخرانی بشنو!آقا هرچی بگم کم گفتم این دوست ما هم همینطور ظاهرا تا اونجا که من مشناسمش و باش حشر و نشر دارم مذهبی و ولایی است حالا ریشه این محبت کجاست ؟!اصلا این محبت غلطه؟اگر غلط هست علتش چیه؟راهکارش چیه؟اصلا کجاش غلطه؟!ان شا الله این بحث،بحث چند صباحی از این صفحات بی ارزش خواهد بود

ضمنا این آقا پسر دوست ما زنی تو فامیل رو دوست داره یعنی مثلا زن دایی و زن عمو ودختر دایی و اینا!و هر هفته هم ایشون رو میبینه بنا به توصیه دوستی فعلا محل سگ این خانم نمیذاره!هرچند خانم خیلی پاکدامنه هاا اشتباه برداشت نشه اما این محل نذاشتن یه جورایی بی محلی به نفس خودشه این پسر و زن قبلا در حد پیامک با هم ارتباط داشتن و حتی یه بار هم رفتن گلستان شهدا! حضوری با هم درباره اسلام و مسلمین حرف زدن!حدود دو دوره طولانی این خانم و آقا حدودا هر روز حرف های پیامکی داشتن(پدر ایرانسل رو در آوردن!) و بحث هاشون هم اصلا جنسی نبوده هااااا بحث ها مذهبی و بعضا راجع به خودشون و ارتباطشون که نباید باشه عذر خواهی ها و.... این خانم هم خیلی احساسی اند وآقا پسر رو این مساله حساس؛یعنی خانم اگه یه فحشی به خودش بده آقا پسر زود میخواد این خانم رو راضی کنه و دلداریش بده و... و البته برعکس ؛؛همونطور که گفتم آقا پسر چند وقته به قول امروزی ها کات کرده! و محل نمیده اما دلش گیره!به من میگفت شب ها خوابم نمیبره و ...

 

فکر کنم یه کلیتی از این آقا پسر و خانم زن! شناختید اگه خدا بخواد این بحث رو که شاید بین ما به اصلاح مذهبی ها شیوع پیدا کنه قبل از وقوع احتمالی پیش بکشیم این بحث مستلزم حضور حداکثری هم خانم هاست هم آقایون چون احساسات دو طرفه اید باشه تا بشه قضاوت کرد ضمنا از تصورات قبلی ذهن ها رو تقریبا تهی کنید خانم ها آقایون رو فقط درگیر مسائل شهوت جنسی نبینند و بالعکس آقایون هم فکر نکنند خانم ها احمق ند و با یه کلمه میشخ مخشون رو زد! و بالعکس

اگر هم بحث به نظرتون میتونه خسته کننده باشه و بی تاثیر یا کم تاثیر بگید تا بریم یه مرحله جلوتر ایشالا

بحث هم حتیالمقدور در حد نظر و جواب حقیر هست بدیهی است اول اصولا شما سوال میکنید تا جزئیات این ماجرا را بدونید اما بعدش دیگه شروع کمیکنید به راهکار و... احتمالا خودم هم نظر میدم