این جمله را بسیار خواهیم شنید

پس باید در مقابل آن ایستادگی داشته باشیم

اینکه کار او مخالف حتی شریعت بوده است

اینکه نمیشود هرکس مخالف است-حتی در رژیم طاغوت- شمشیر به دست بگیرد

و مخالفینش را بکشد!

 

اما این نوشته های زنجیره ای حقیر از این بابت است که امام این امت(آیت الله خامنه ای)بسیار بر این مطلب تاکید دارند که اسلام دینی است سیاسی و گفتند که من (سید علی خامنه ای) از طریق سخنرانی ها و فعالیت های این شهید بزرگوار،خط مشی تازه ای در اسلام یافتم(کاملا نقل به مضمون!)

اولا اعدام های انقلابی که این شهید و جمعیت فدائیان اسلام انجام داده اند را باید دانست(نمیدانم باز هم بوده است یا نه من اینها را میدانم شاید فقط همین ها باشد شاید هم باز هم هست):

احمد کسروی

عبدالحسین هژیر

علی رزم‏‌آرا

حسین علاء

 

سعی دارم در 4 پست بعد اهداف این ترور ها و شناخت شخص ترورشده را بشناسانم(در حد خودم)

 

پینوشت:اگر دوستی اطلاعات درباره این شهید گرانقدر داره بدهد تا ان شا الله میخوام پاورپونت طویلی!در این باره درست کنم

ممنون

sorooshazhari@ymail.com